take me away (feat. warlord colossus

261 Aufrufe 26 Tsd.
Musik

i do not own this song

KOMMENTARE

  1. Cosmic
    Cosmic
    Vor 6 Tage

    Me looking at comments, "he hearts all the comments" *comments *

  2. Christine Grießer
    Christine Grießer
    Vor 9 Tage

    1,25x=🔥beat

  3. jaydon Beac5
    jaydon Beac5
    Vor Monat

    His voice is deeper than corpse 😆😂

  4. Q u a c c q u a c c
    Q u a c c q u a c c
    Vor Monat

    This hits harder than my dads belt

  5. Jessie Knight
    Jessie Knight
    Vor Monat

    Bro his voice is lower than my time to live and thats hard to get lower than

  6. John Pizza Hut
    John Pizza Hut
    Vor Monat

    Corpse’s lost brother 🤭🤭

  7. lanethepain 1
    lanethepain 1
    Vor Monat

    Hooorrrrseeeeeeeeeeeeee

  8. Juiceynuggets420
    Juiceynuggets420
    Vor Monat

    His voice dropped harder than my grades

  9. Jessie Knight
    Jessie Knight
    Vor Monat

    Listening to this a 3am is so good

  10. King AV
    King AV
    Vor Monat

    Corpse husband son

  11. King AV
    King AV
    Vor Monat

    My voice when I’m sick:

  12. Luca Herrera
    Luca Herrera
    Vor Monat

    😈

  13. Abida Khan
    Abida Khan
    Vor Monat

    Thanks I needed this to help me concentrate doing stuff☺️

  14. Roman Playz
    Roman Playz
    Vor Monat

    ┈┈┈┈▕▔╱▔▔▔━▁ ┈┈┈▕▔╱╱╱👁┈╲▂▔▔╲ ┈┈▕▔╱╱╱╱💧▂▂▂▂▂▂▏ ┈▕▔╱▕▕╱╱╱┈▽▽▽▽▽ ▕▔╱┊┈╲╲╲╲▂△△△△ ▔╱┊┈╱▕╲▂▂▂▂▂▂╱ ╱┊┈╱┉▕┉┋╲┈

  15. Roman Playz
    Roman Playz
    Vor Monat

    Does the legend reply to late comments? This was needed btw

    1. 1 hour Studios
      1 hour Studios
      Vor Monat

      @Roman Playz no bby 😳

    2. Roman Playz
      Roman Playz
      Vor Monat

      @1 hour Studios 😳 Thanks for the loop btw

    3. 1 hour Studios
      1 hour Studios
      Vor Monat

      Of course i do

  16. Reion
    Reion
    Vor 2 Monate

    I listen to this to go hard core on games😅

    1. 1 hour Studios
      1 hour Studios
      Vor 2 Monate

      Good 😈

  17. Alex 1x
    Alex 1x
    Vor 2 Monate

    Bro watch a Tiktok creator make a dance to this if that happens imma kms on the spot

    1. 1 hour Studios
      1 hour Studios
      Vor 2 Monate

      Same

  18. O.T.W Clan
    O.T.W Clan
    Vor 2 Monate

    this hit harder than my mom hitting me with the belt

    1. 1 hour Studios
      1 hour Studios
      Vor Monat

      😳

  19. Reevoidgaming Bro
    Reevoidgaming Bro
    Vor 2 Monate

    This song is 🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  20. Tudor-236 gred
    Tudor-236 gred
    Vor 2 Monate

    you should do LED by OmenXIII!!!! PLZ I NEED THAT!

    1. Nayeli Rodriguez Arianna
      Nayeli Rodriguez Arianna
      Vor 26 Tage

      Yoo I love that song

    2. 1 hour Studios
      1 hour Studios
      Vor 2 Monate

      Bet

  21. Marlee Olaves
    Marlee Olaves
    Vor 2 Monate

    Me in class listening to this song The song:I’m a the reaper Me: ah shiiiiiii!!!!💀

    1. 1 hour Studios
      1 hour Studios
      Vor 2 Monate

      Ha! 🤣

  22. mr freshlazar
    mr freshlazar
    Vor 2 Monate

    This is the only one hour loop of this song I can find

  23. winona Lawson
    winona Lawson
    Vor 2 Monate

    Thx for this love this song

  24. Fortnite,FIFA and COD gaming
    Fortnite,FIFA and COD gaming
    Vor 2 Monate

    This is mad af

  25. Dem_Cherry
    Dem_Cherry
    Vor 2 Monate

    This hit harder then grams rolling down da stairs

    1. 1 hour Studios
      1 hour Studios
      Vor 2 Monate

      Damn 🤣

  26. Leo Rodriguez
    Leo Rodriguez
    Vor 2 Monate

    Am gay

  27. Silverwolf 9430
    Silverwolf 9430
    Vor 2 Monate

    Before he’s says I am the reaper it sounds like he’s moaning😂😂😂😂

    1. Richard Ryan
      Richard Ryan
      Vor Monat

      true lol

  28. James Bradley
    James Bradley
    Vor 2 Monate

    0:24

    1. Aadesh
      Aadesh
      Vor 2 Monate

      Horrrseeee

  29. James Bradley
    James Bradley
    Vor 2 Monate

    HORSEeEeEeEe 00.15

  30. Kurdische Nase
    Kurdische Nase
    Vor 3 Monate

    Nice bro thanks for thism

  31. Tomura Shigaraki
    Tomura Shigaraki
    Vor 3 Monate

    Now this is a good song to break things to 👌

  32. :l :l
    :l :l
    Vor 3 Monate

    Bro best song

  33. Henry Hernandez
    Henry Hernandez
    Vor 3 Monate

    This is supperrrrr goooood for my ears

  34. Camryn Navarrette
    Camryn Navarrette
    Vor 3 Monate

    I luv this song bro

  35. ControllerRaynz_X2
    ControllerRaynz_X2
    Vor 3 Monate

    GOD MODE

  36. Zpro Pro
    Zpro Pro
    Vor 3 Monate

    Thanks man i needed this. I will be playing gta and the song would end to soon. Not any more thanks 👍😀

  37. Wave Steely
    Wave Steely
    Vor 3 Monate

    SOOOO GOD I LIKE YOU😃👊🤘

  38. Maricella Quintero
    Maricella Quintero
    Vor 3 Monate

    Hooorsssseeey h

    1. Wardex ytb
      Wardex ytb
      Vor 3 Monate

      😉

  39. Sonya Serda
    Sonya Serda
    Vor 3 Monate

    I play cod add me kileralexx

  40. Xx SoloYT
    Xx SoloYT
    Vor 3 Monate

    Bruh his voice is lower than my grades

    1. ‘Mertᄌ
      ‘Mertᄌ
      Vor 4 Tage

      xd

    2. GalaxyYT
      GalaxyYT
      Vor 2 Monate

      @1 hour Studios damn bro chill lol

    3. 1 hour Studios
      1 hour Studios
      Vor 3 Monate

      Damn bro 🤣

  41. cindy-gerardo Reynaga
    cindy-gerardo Reynaga
    Vor 3 Monate

    His voice is lower than grades

  42. Angel_m 616
    Angel_m 616
    Vor 3 Monate

    Legendary

  43. wIng -
    wIng -
    Vor 3 Monate

    Yep It's true my soul vibes better than me

  44. Maraya Slack
    Maraya Slack
    Vor 3 Monate

    mean killed is self

  45. Maraya Slack
    Maraya Slack
    Vor 3 Monate

    is brother comedid suasid

    1. Tombo
      Tombo
      Vor 7 Tage

      Haha loser

  46. NewCoin Normal
    NewCoin Normal
    Vor 3 Monate

    Deserves better than just a couple views 😤 1000 percent worth it !

    1. 1 hour Studios
      1 hour Studios
      Vor 3 Monate

      Awww thank you ❤

  47. boxinglizard 07
    boxinglizard 07
    Vor 4 Monate

    How this got 181 views it should have more

    1. Luis Acosta
      Luis Acosta
      Vor Monat

      BOI this is a hour long that why lol are you dumb

  48. Garrett Payer
    Garrett Payer
    Vor 4 Monate

    thank you I needed this

    1. Alex 1x
      Alex 1x
      Vor 2 Monate

      Bro watch a tiktioker make a dance to this song imma kms on the spot

    2. 1 hour Studios
      1 hour Studios
      Vor 2 Monate

      @21 Mohamed Abdulla Obaid Sultan Alkaabi got you mah boy

    3. 21 Mohamed Abdulla Obaid Sultan Alkaabi
      21 Mohamed Abdulla Obaid Sultan Alkaabi
      Vor 2 Monate

      @1 hour Studios xxx

    4. 1 hour Studios
      1 hour Studios
      Vor 4 Monate

      What should i do next?

  49. Luca Wölk
    Luca Wölk
    Vor 4 Monate

    Thxxxxx for this

    1. 1 hour Studios
      1 hour Studios
      Vor 4 Monate

      Np my guy

  50. sci girl
    sci girl
    Vor 4 Monate

    I love this song

  51. SleekZae
    SleekZae
    Vor 4 Monate

    Mans the 🐐 not here from tik tok btw

    1. Jessie Knight
      Jessie Knight
      Vor Monat

      Im from tik tok lol

    2. Somber
      Somber
      Vor 2 Monate

      thank u!

    3. 1 hour Studios
      1 hour Studios
      Vor 4 Monate

      Lol thanks man

  52. Sarah Hanrahan
    Sarah Hanrahan
    Vor 4 Monate

    Thanks, needed this 😂

    1. 1 hour Studios
      1 hour Studios
      Vor 4 Monate

      Np my guy 👌